Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

ΟΛΟΙ ΠΕΜΠΤΗ 9 ΜΑΪΟΥ 2013, 09:30 ΣΤΟ ΙΚΑ ΧΟΛΑΡΓΟΥ



Η παρανοϊκή αντιστροφή της αλήθειας

πάει και το ΙΚΑ παιδιά…..

Μετά από μισθούς, συντάξεις, σπίτια, λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους, τηλεπικοινωνίες, νερά,
ρεύματα, πλουτοπαραγωγικές πηγές,
Μετά από παιδεία, υγεία, δημόσιες συγκοινωνίες, ήλιο και αέρα,
ΤΕΡΜΑ κι η κοινωνική ασφάλιση!!!!!

Και σπάω το κεφάλι μου να δω πως γίνεται και δεν μου βγαίνει…
αφού τα υλικά αγαθά είναι υπερπολλαπλάσια των αναγκών, η τεχνολογία καλπάζει, τα
μηχανήματα δουλεύουν για σένα, πως διάολο δεν τη βγάζουμε; Δηλαδή όλες αυτές οι πάγιες
κατακτήσεις, εξανεμίστηκαν; έγιναν καπνός;

Σύμφωνα με τα απλά μαθηματικά που μάθαμε στο σχολείο, αν βάλεις κάτω τα ποσά (κι ας μην
αφαιρέσεις το κλέψιμο), οι άνθρωποι αυτοί που μας λένε και τι θα γίνει, είναι εγκληματίες,
απατεώνες, παραχαράκτες, εξουσιομανείς και άρπαγες! Τα στοιχεία υπάρχουν δημοσιευμένα
(και με τη σφραγίδα τους μάλιστα) κι όποιος θέλει ας τα διαβάσει.

Σύμφωνα με τα απλά στοιχεία δημοκρατικού πολιτεύματος που επίσης μάθαμε στο σχολείο,
πρέπει να υπερασπιστώ τους ανθρώπους μου και τον τόπο μου απέναντι στους σφετεριστές της
ζωής μας, με οποιοδήποτε τρόπο και μέσο.

Και τι να κάνω;
Να πάω με τους άλλους (το συνονθύλευμα μνημονιακών και μη) που είναι κι εκλεγμένοι να
κάνουμε καμιά «ειρηνική διαμαρτυρία»; (τρίχες)
Να περιμένω πότε θα ξυπνήσει το ένστικτο της αυτοσυντήρησης των συμπολιτών μου και
μαζικά να βγούμε να τους τελειώσουμε; (αφού έχουν γίνει μπαταρίες της κοινωνίας της αγοράς)
Να φάω το παραμύθι του ρατσιστικού μισανθρωπισμού; (τι ηλιθιότητα)
Να περιμένω να ωριμάσουν οι συνθήκες; (έλεος)

Ή να είμαι πιο μαχητικός και ν’ αντιστέκομαι στις αλλεπάλληλες επιθέσεις των εισβολέων, να
δημιουργώ τις δομές μου, να φροντίζω τους διπλανούς μου και να περάσω από την άμυνα στην
επίθεση κι ας με λέει ο πρετεντέρης κουκουλοφόρο-τρομοκράτη που σκοτώνει αθώα παιδάκια
και κλέβει τη σύνταξη της γριάς; (αυτό!)

Και για να τελειώνουμε:
Στο αυτοματοποιημένο 2013, κάθε πολυκατοικία μπορεί να έχει ένα πλήρως
εξοπλισμένο on-line γραφείο του ΙΚΑ, με ελάχιστο κόστος. Όταν το κόστος των ταξί
για να γυρνάνε οι γυναίκες τους στα μαγαζιά των Βρυξελλών, κατά τη διάρκεια
χλιδάτων γευμάτων λήψης αποφάσεων περί των τυχών του κόσμου, είναι κατά
πολύ μεγαλύτερο από το κόστος διατήρησης των υποκαταστημάτων του ΙΚΑ,
τότε όλα τ’ άλλα είναι παπαριές! (με το συμπάθιο)

ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΘΕΙΣ
ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΧΟΛΑΡΓΟΥ-ΠΑΠΑΓΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: